Korvaustoiminnan sähköisissä lomakkeissa käyttökatkoja 13.-19.11.2024
12.11.2024 | Uutiset
Liikennevakuutuskeskuksessa (LVK) otetaan käyttöön uusia järjestelmiä maanantaina 18.11.2024. Järjestelmien käyttöönotto aiheuttaa käyttökatkoksia korvausasiakkaillemme aikavälillä 13.-19.11.2024.
Vahinko- ja korvauspalvelun sähköiset lomakkeet poissa käytöstä 13.-19.11.
Liikennevakuutuskeskuksen sähköinen vahinkoilmoituslomake sekä aiempaa vahinkoa koskeva sähköinen yhteydenottolomake ovat poissa käytöstä 13.-19.11.2024. Tuona aikana lomakkeille vievät linkit eivät toimi. Lomakkeet ovat jälleen toiminnassa keskiviikkona 20.11.
Pois käytöstä olevat lomakkeet sijaitsevat sivulla Vahingosta ilmoittaminen ja korvausten hakeminen LVK:sta.
Pdf-muotoiset lomakkeet ovat normaalisti käytettävissä katkon aikana. Vahingon voi saada katkon aikana vireille sähköpostitse.
Käyttökatko koskee vain korvaustoimea, joten esimerkiksi liikennevakuutuksen laiminlyöntiin liittyvät sähköiset lomakkeet ovat normaalisti käytettävissä.
Vahinko- ja korvauspalvelun sekä teknisten asioiden puhelinnumerot ovat suljettuina pe 15.11. ja ma 18.11.
LVK:n vahinko- ja korvausasioiden sekä teknisten asioiden asiakaspalvelun puhelinnumerot ovat suljettuna perjantaina 15.11. ja maanantaina 18.11. Palvelemme jälleen puhelimitse tiistaina 19.11.
Liikennevakuutuskeskus pahoittelee käyttökatkoksista aiheutuvaa haittaa!
Uutista päivitetty sähköisten lomakkeiden osalta 18.11.